Inschrijf voorwaarden workshop

De kleine lettertjes; Zodat beide partijen zich hier comfortabel bij voelen. Wij als ondernemer en u als onze belangrijke klant. Liever zouden we geen voorwaarden hebben, maar om onduidelijkheden te voorkomen, lijkt het ons beter om uw rechten en plichten en onze rechten en plichten te melden.

  1. U schrijft zich in door middel van het contactformulier op de website.
  2. Na inschrijving ontvangt u van ons per e-mail een bevestiging met de factuur. Gelieve te betalen binnen drie dagen na inschrijving.
  3. Graag per e-mail aangeven hoe en op welke naam u de factuur wenst, indien voorhanden ook graag uw b.t.w. nummer.
  4. In geval van nood en of ziekte kan de inschrijving worden doorgeschoven, maar slechts indien de factuur is betaald.
  5. U betaalt netjes de inschrijving, dan leveren wij netjes het product zoals beloofd.
  6. Let op! Inschrijvingen zijn niet vrijblijvend, indien u komt, verwacht u ook van ons, dat we onze zaakjes in orde hebben. Wij vinden het ook prettig als iedereen komt.
  7. Annulering: u kunt tot 2 weken voor de aanvang van de workshop annuleren per e mail. U ontvangt dan volledig factuur bedrag retour.

In geval van onvoorziene omstandigheden beslist de directeur van ‘Indo Succes’, waarbij de nadruk ligt op een klantvriendelijke oplossing.